Videoproducties die emoties losweken

Videoproductie is functionele kunst. Ze spreekt de zintuigen aan, wekt emotie op, en neemt de kijker in een houdgreep. Wat heeft uw bedrijf of openbare instelling dus nodig? Beelden (productfilm, commercial, animatie, …) die een verhaal vertellen. En die het nekhaar van klanten, prospects en contacten overeind zetten.

Corporate videoproductie-types: van imago- tot productfilm

Imago-, uitleg- of productfilm? New Impact geeft uw corporate movies een uitstraling die uw doelgroep bewéégt. Imponeer uw publiek met deze types videoproductie:

  • imagofilm – Dit paradepaardje vertaalt uw bedrijfswaarden naar het scherm. Maak indruk, en steek uw concurrenten de loef af.
  • videotrailer – Denk als een speelfilmproducent, en verleid uw kijkers door een tipje van de sluier te lichten.
  • testimonial – Overbrengen hoe goed u bent? Niets is zo geloofwaardig als de woorden van een tevreden klant, in een originele videoproductie.
  • productfilm – Toon uw klanten en prospects waarom ze uw product of dienst voor geen geld mogen missen.
  • eventfilm – Verras uw doelpubliek met een sfeervolle blik op uw bedrijfsevenement.
  • beursfilm – Gebruik een verbluffende videoproductie – vaak zonder geluid – om mensen naar uw beursstand te lokken.
  • instructiefilm – De werking van uw product toelichten? Veilig werkgedrag stimuleren? Een instructiefilm is bijzonder efficiënt.

Videoproductie-types: animatie en commercial

New Impact is ook gespecialiseerd in andere types van videoproductie:

  • animatie – Leg moeilijke processen of complexe zaken uit met een grafische videoproductie in 2D of 3D.
  • commercial – Zeg het nóg straffer dan een productfilm, en zet uw kijker in dertig seconden aan tot actie: kopen, website bezoeken, …

Videoproductie afgewerkt: wat nu?

Goed nieuws: uw productfilm, testimonial of andere videoproductie is helemaal klaar! “Maar wat moet ik er nu mee?”, is uw natuurlijke reflex. Geen nood. Vertrouw op het advies van New Impact, en laat uw videoproductie los op traditionele én nieuwe media.

Onze belangrijkste tip: breng uw videoproductie naar waar uw klanten, prospects en stakeholders te vinden zijn. Denk bijvoorbeeld aan:

  • uw bedrijfswebsite – Grijp uw kans op een geslaagde eerste indruk, zoals met een adembenemende productfilm. En beantwoord veelvoorkomende vragen eens met een informatieve videoproductie.
  • andere onlinekanalen – Bouw een onlinecampagne (bijv. op YouTube) rond uw videoproductie of commercial – met kernboodschap in de eerste vijf seconden! En mik op specifieke doelgroepen.
  • televisie en bioscoop – Bereik nationaal of regionaal een enorm aantal mensen met een videoproductie die nazindert.
  • een videocard – Geef uw klanten en prospects een gadget mee waarop ze uw imago-, event- of productfilm ontdekken.

Geef uw videoproductie nóg meer impact

Wilt u dat uw videoproductie echt opvalt? Laat dan verschillende media samenwerken om het effect te versterken. New Impact werkt met u een slimme videostrategie uit.

Hebt u vragen over videoproductie?
Ontdek dan onze werkwijze én onze realisaties.
Of neem meteen contact op met ons om úw videoproductie te bespreken.