Case study
Challenge
New Impact won de aanbesteding voor de imagofilm Heist-op-den-Berg op basis van een sterk concept en de juiste prijs. De uitdaging was aan te tonen dat Heist-op-den-Berg een stad is waar het goed is om te leven, een stad met een sterke gemeenschapswerking waar iedereen telt.
Oplossing
Met een sterk script vertellen we het verhaal van Heist-op-den-Berg. De film begint rustig en met beperkte muziek, langzaam groeit de sfeer en het enthousiasme om uit te monden in een echt feest op den berg waar de hele gemeente bij betrokken is. De film is het resultaat van een lange en een intense geslaagde samenwerking.
Credits
Regie: Jochen Decostere
Script: Jochen Decostere
Productie: Nora Makhout
Camera: Bert Degraeve
Drone: Geert Claes
Cast: The charming community of Heist-Op-Den-Berg
Montage: Kevin Cools
Executive Producer: Jean Paul Snoeckx
Klant: Heist-op-den-Berg
Concept creationCopywritingCinematographyLocation huntingFilm productionCastingSound design